مقالات

قوانین حضور در نمایشگاه و شرایط غرفه سازی در نمایشگاه

قوانین حضور در نمایشگاه و شرایط غرفه سازی در نمایشگاه

قوانین حضور در نمایشگاه و شرایط غرفه سازی در نمایشگاه

حضور در نمایشگاه و ساخت غرفه نمایشگاه قوانینی دارد که این قوانین هم شامل حضور در نمایشگاه و هم غرفه سازی در نمایشگاه می شود.

 عدم رعایت این قوانین با پرداخت جریمه همراه خواهد شد.

غرفه سازی ایساتیس با داشتن تیم مجرب از گروه معماران برتر ایران در زمینه غرفه سازی و طراحی غرفه می تواند همراه و مشاور خوبی برای برندسازی و حضور موفق شما در برگزاری نمایشگاه باشد.

تیم کارشناسان و مدیران با سابقه شرکت ایساتیس به خوبی به این قوانین آگاه است و مانع تحمیل هزینه ها و جریمه ممکن در حین ساخت غرفه نمایشگاهی شما می شود. هشدارهای لازم در این خصوص را به شما اعلام خواهد کرد.

۱- قوانین و شرایط تاثیر گذار در تعیین محل غرفه شما

عواملی که در محل و نوع غرفه‌ تعیین کننده خواهد بود.

عامل اول: زمان ثبت‌نام و واریز وجه، عامل دوم: متراژ غرفه، عامل سوم: نوع کالایی موجود در غرفه و عامل دیگر سابقه مشارکت کننده.

غرفه به دو نوع غرفه با تجهیز و بدون تجهیز در نمایشگاه ارائه می شود.

غرفه با تجهیز توسط مجری نمایشگاه برای مشارکت‌کننده ساخته می‌شود و غرفه بدون تجهیز، که ساخت آن از سوی مشارکت‌کننده یا شرکت غرفه‌سازانجام می‌شود.

۲-ارائه طراحی غرفه و تمامی مدارک و مستندات

در صورت انتخاب غرفه بدون تجهیز و انتخاب غرفه ساز، غرفه دار باید ۷۲ ساعت قبل از تحویل زمین، طرح غرفه و تمامی مدارک و مستندات مربوط به آن به مدیریت طراحی و غرفه‌آرایی ارائه کند.

۳- اطلاع از زمان غرفه سازی و تخریب

زمان ساخت غرفه نمایشگاه حداکثر ۴ روز و تخریب ۲ روز است و انجام این عملیات خارج از زمان اعلام شده با پرداخت جریمه برای غرفه دار همراه خواهد بود. که البته سابقه غرفه دار برای حضور های بعدی را خراب می کند.

پس اهمیت همکاری با  شرکت غرفه سازی مناسب و آگاه که منافع شما و سابقه شما را حفظ کند، بسیار اهمیت دارد.

هم اکنون برای اطلاع از قوانین غرفه سازی در نمایشگاه ها با مشاوران نمایشگاهی ما در ارتباط باشید.

نکات قابل توجه در طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی
مقالات
نکات قابل توجه در طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه احوال و شخصیت انسان ها را تحت تا محصولات آن باشد تا به بهبود عملکرد انسان ها را تحت تاثیر قرار می دهند می بایست هدف اصلی طراحی غرفه و چیدمان شد تا...

اهمیت طراحی غرفه سازی متمایز
مقالات
اهمیت طراحی غرفه سازی متمایز

مدیریت و طراحی غرفه اگر باور داشته باشیم که غرفه هر شرکت در نمایشگاه ها، به منزله کارت شناسایی و معرف شخصیت آن شرکت تلقی می شود، به اهمیت غرفه واقف شده ایم. در واقع،...

اهمیت فرایند طراحی توسط یک معمار در غرفه سازی
مقالات
اهمیت فرایند طراحی توسط یک معمار در غرفه سازی

برای اجرای یک پروژه غرفه سازی همواره دو راه وجود دارد: استفاده از طرح های آماده، نظیر پروژه های ساخته شده و نمونه های پیشنهادی موجود، یا طراحی غرفه جدید منطبق بر شرایط ویژه و...