مقالات

نکاتی برای انتخاب غرفه ساز مناسب

نکاتی برای انتخاب غرفه ساز مناسب

نکاتی برای انتخاب غرفه ساز مناسب

اهمیت غرفه سازی و انتخاب غرفه ساز مناسب برای حضور در نمایشگاه با اهمیت ترین موضوع در برگزاری یک رویداد است، چرا که غرفه نمایشگاهی شما معرف بخشی از دفتر کار شماست.

که نشان تفکرو رویکرد شماست. هر قدر طراحان بهترین طرح را ارائه دهند و مدیران بهترین تفکر و برنامه ریزی را داشته باشند کاری که در پایان پیمانکار ساخت غرفه ، اجرا و ارائه می‌دهد بسیار مهم است.

در یک نمایشگاه شما در فضای رقابتی در کنار برترین برندها و رقبا هستید. حضور شما در بین برترین های یک صنعت تنها با غرفه سازی هدفمند و با کیفیت به برجسته بودن در بین سیل عظیم رقبا جلوه خواهد کرد. اینکه حضور شما در یک نمایشگاه حس شود یک چالش است.

 یکی از روش‌هایی جلوه کردن در یک نمایشگاه ساخت غرفه نمایشگاهی خوب و با اجرایی متمایز که منجر به ساخت غرفه حرفه ایی و در خور برند شما ست، می شود

تجربیات بد برخی از مشتریان و غرفه داران در زمینه غرفه سازی توجه و تمرکز صرف بر روی قیمت غرفه سازی است و گاها با انتخابی نامناسب و تمرکز بر روی موضوع مالی در نهایت هزینه و استرس زیادی را در حین اجرای غرفه متحمل می شوند. که حضورشان را در نمایشگاه تحت تاثیر قرار میدهد. گاهی اشتباه از سوی پیمانکار بی تعهد و بی تجربه تمام هزینه و سختی‌هایی که شرکت برای برگزاری یک ساخت غرفه نمایشگاهی کشیده را از بین می برد.

۱- بررسی قوانین و مجوزهای شرکت غرفه ساز

توجه داشته باشید شرکت غرفه ساز حتما عضو لیست مجاز غزفه سازان مورد تایید نمایشگاه باشد. لیست اعضا انجمن صنفی کارفرمایی غرفه سازان را در این قسمت مشاهده کنید.

این نکته تنها مجوز فعالیت یک غرفه ساز است به طوری که اعلام می کند این غرفه ساز امکان غرفه سازی در نمایشگاه را دارد و دلیلی بر مناسب بودن یک غرفه ساز نیست. گرید نمایشگاهی نیز جز مسائلی است که یک شرکت غرفه ساز تنها با داشتن برخی از معیارها امکان اخذ این گرید را داراست و دلیلی بر کیفیت اجرا و مهارت یک غرفه ساز نیست. قطعا شرکت های برتر و معتبر غرفه سازی با چندین سال تجربه دارای مجوز لازم و گرید A غرفه سازی هستند.

اما این نکته را به عنوان مشاوره از غرفه سازی ایساتیس بدانید این مدارک دلیلی بر مناسب بودن یک غرفه ساز نیست.

۲- بازدید از پروژه های شرکت غرفه ساز

دو ماه قبل از حضورتان در نمایشگاه از پروژه‌های پیمانکاران از نزدیک بازدید کنید.

  غرفه سازان مجرب و با سابقه درخشان در هر نمایشگاه ساخت و طراحی چندین غرفه را بر عهده دارند معیار خوبی برای انتخاب غرفه ساز مناسب است.

۳-پرس و جو از مشتریان ثابت شرکت غرفه ساز

مکالمه با مشتریان ثابت یک غرفه ساز می تواند معیار مناسب دیگری برای انتخاب یک غرفه ساز باشد.

مشتری که چندین سال با یک پیمانکار غرفه سازی همکاری می کند به خوبی تمام نکات قوت و ضعف پیمانکار مورد نظرتان را می داند.

مشتریان ثابت یک شرکت غرفه ساز، مشاور خوبی برای انتخاب یک پیمانکار خواهند بود.

۴- در جریان مراحل اجرایی غرفه سازی باشید.

 به عنوان غرفه دار بهتر است از طراحی غرفه و نوع ساخت غرفه و مراحل ساخت آگاه باشید. اگر از موارد و تجهیزات یا مصالح خاصی استفاده می کنید لازم است نسبت به اخذ مجوز های مورد نیاز اقدام نمایید.

شرکت غرفه سازی ایساتیس به عنوان مشاوره در امور نمایشگاهی همراه شما در کلیه امور اخذ مجوز های نمایشگاهی است.

 ۵- انتخاب شرکت غرفه ساز با تیم طراحان مجرب برای طراحی غرفه نمایشگاه تان 

شرکت غرفه ساز نمایشگاهی‌تان تیمی از طراحان با تجربه و حرفه‌ای، در خصوص غرفه سازی داشته باشند. به منظور تکمیل الزامات ویژه برند، طراحان غرفه به تبدیل ایده‌های منحصر به فرد

طراحان معمار در طراحی غرفه نمایشگاهی هنگام طراحی غرفه از اصول معماری به عنوان منبع الهام استفاده می‌کنند و از ابتدا نیاز شما را بررسی سپس اقدام به طراحی، به کارگیری مواد و مصالح، بافت‌ها و نورپردازی فضای موجود می کند. در مرحله‌ی طراحی، ساختار غرفه را از تمام جوانب در نظر می گیرند تا جلوی هزینه‌های اضافی گرفته شود.

۶- ناظر بر فرآیند غرفه سازی

 غرفه سازی با حضور چندین نجار، برقکار، نقاش و … اجرا می شود.

حضور ناظر از سمت شرکت در حین اجرای کار برای بررسی نقشه و اجرای و تذکر برخی نکات می تواند بسیار موثر باشد.

۷- انتخاب غرفه ساز با تیم اجرایی توانمند و مجرب

غرفه سازی را انتخاب کنید که بهترین تیم اجرایی، نقاشی و نجاری و مهندسی را داشته باشند.

کیفیت اصلی یک طراحی غرفه نمایشگاه خوب زمانی معنا می یابد که از نظر مخاطبان جاذب باشد.

استفاده از مصالح با کیفیت در ساخت غرفه و نحوه ساخت سازه نمایشگاهی در جذب مخاطبان بسیار تاثیر گذار است.

یک تیم طراحی حرفه ای با استفاده از المان های خاص و تجهیزات نور پردازی، ارتفاع و با آگاهی از نکات معماری می تواند به برند و غرفه شما هویت و شخصیتی در خور دهد.

شرکت غرفه سازی ایساتیس تیم حرفه ای از مهندسین معمار و نقشه کش و نجاران با سابقه ناظرین مجرب را گرد هم آورده است تا اجرایی متمایز و با کیفیت را در صنعت نمایشگاهی ارائه دهد.

برای کسب این اطلاعات در روزهای ساخت غرفه یک نمایشگاه به محل برگزاری مراجعه کنید، کیفیت ساخت به خوبی از نزدیک قابل تشخیص خواهد بود و این موضوع در قیمت نهایی غرفه سازی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

به دنبال بهترین شرکت در ساخت غرفه نمایشگاهی که به همه امکانات به خوبی مجهز باشند، باشید. الزامات و تجهیزاتی که برای غرفه نمایشگاهی مطابق با نیاز مشتری لازم است را داشته باشد. در زمان ساخت غرفه یک تیم با تجربه و در محل نصب و پیاده سازی داشته باشند.

۸- انتخاب شرکت غرفه ساز معتبر

شرکت غرفه سازی را انتخاب کنید که تجربه خوبی دارد. از شرکت غرفه ساز رزومه و نمونه کار بخواهید، از صحت اطلاعات اطمینان پیدا کنید. نگاهی به گواهی‌های حسن انجام کار داشته باشید نظریات مشتریان دائم آن ها را جویا شوید که با آن‌ها کار کرده‌اند.

۹- امکانات ساخت و تحویل به موقع و داشتن تجهیزات کافی

داشتن تجهیزات کافی و ارسال به موقع مواد و لوازم غرفه نمایشگاهی یکی از معیارهای انتخاب یک شرکت غرفه ساز است، اینکه غرفه ساز تجهیزات ساخت در مکان داشته باشد. داشتن کارگاه برای اجرای پروژه غرفه سازی و تجهیزات اولیه برای اجرای یک پروژه از امتیازات یک غرفه ساز است.

شرکت ایساتیس بزرگترین انبار تجهیزات مبلمان لوکس و مدرن و تجهیزات خاص نمایشگاهی را داراست که این خود از عوامل توانمندی این شرکت در زمینه غرفه سازی است.

نا دیده گرفتن این مسائل که منجر به تنش و فشار کاری آخر لحظه‌ای می‌شود. که حضور شما را در نمایشگاه تحت تاثیر قرار می دهد.

۱۰- محاسبه قیمت غرفه سازی

غرفه سازی شما مهم‌ترین مسأله‌ای است که جهت نمایش جلوه می کند. یک سازنده با تجربه بودجه شما را در نظر خواهد گرفت، تصویر برند و محصول شما را می‌فهمد و طراحی‌های منطبق با نیاز شما را پیشنهاد می‌نماید که در خور تصویر برند و محصولتان خواهد بود.

الزاما طراحی غرفه نمایشگاه پیچیده بهره وری ندارد و گاها هزینه بالایی دارد، انتخاب یک شرکت حرفه ای غرفه سازی با توجه به بودجه شما و طراحی بهینه اقدام خواهد کرد.

با طراح و غرفه ساز خود در مورد بودجه تان مشورت کنید، یک تیم غرفه سازی مجرب در مورد هزینه کردن به جا و موثر در طراحی غرفه بهترین راه حل را پیشنهاد می دهد. هدف و آنچه که می‌خواهید از طریق حضور در نمایشگاه کسب کنید و بودجه را برطبق آن اعلام نمایید تا حضوری متمایز داشته باشید.

هم اکنون با مشاوران ما در ارتباط باشید.

در نظر داشته باشید با توجه به تعداد زیاد غرفه ساز در طول این سال ها، تعهد و مسئولیت پذیری یک غرفه ساز را فدای قیمت غرفه سازی نکنید. عدم توجه به سایر نکات و توجه صرف به فاکتور قیمت شما را از این اصول دور خواهد کرد.

قیمت رابطه مستقیم با کیفیت دارد. با این وجود اگر غرفه سازی با اجرایی بی کیفیت قیمت بالایی پیشنهاد دهد قطعا متضرر خواهید شد.

برای مشاوره در امور نمایشگاه و بررسی نمونه کارهای غرفه سازی شرکت ایساتیس هم اکنون اقدام کنید. شرکت غرفه سازی ایساتیس با بیش از ۱۶ سال سابقه پیشرو در امر غرفه سازی، به عنوان مشاوره نمایشگاهی در کنار شماست.

نکات قابل توجه در طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی
مقالات
نکات قابل توجه در طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه احوال و شخصیت انسان ها را تحت تا محصولات آن باشد تا به بهبود عملکرد انسان ها را تحت تاثیر قرار می دهند می بایست هدف اصلی طراحی غرفه و چیدمان شد تا...

اهمیت طراحی غرفه سازی متمایز
مقالات
اهمیت طراحی غرفه سازی متمایز

مدیریت و طراحی غرفه اگر باور داشته باشیم که غرفه هر شرکت در نمایشگاه ها، به منزله کارت شناسایی و معرف شخصیت آن شرکت تلقی می شود، به اهمیت غرفه واقف شده ایم. در واقع،...

اهمیت فرایند طراحی توسط یک معمار در غرفه سازی
مقالات
اهمیت فرایند طراحی توسط یک معمار در غرفه سازی

برای اجرای یک پروژه غرفه سازی همواره دو راه وجود دارد: استفاده از طرح های آماده، نظیر پروژه های ساخته شده و نمونه های پیشنهادی موجود، یا طراحی غرفه جدید منطبق بر شرایط ویژه و...