اخبار

غرفه سازی برزگترین غرفه در نمایشگاه الکامپ ۹۷

غرفه سازی برزگترین غرفه در نمایشگاه الکامپ ۹۷

غرفه سازی برزگترین غرفه در نمایشگاه الکامپ ۹۷

غرفه سازی بیش از ۳۰۰۰ متر در نمایشگاه الکامپ ۹۷

ایساتیس شرکتی پیشرو در زمینه غرفه سازی با تیم هایی متشکل از ساخت و طراحی غرفه های نمایشگاهی است. به صورت تخصصی طراحی و ساخت غرفه و اجرای کامل و مدیریت پروژه غرفه سازی تمرکز دارد.

شركت غرفه سازی ایساتیس با دارا بودن بیش از ۲۵۰۰ مترمربع فضای سرپوشيده مفيد کارگاهی امكانات خوبی را جهت ساخت غرفه و نگه داری تجهيزات و اکسسوری نمایشگاهی و مبلمان مدرن و هم چنین تولید محصولات دکوراتیو فضای باز با كيفيت مطلوب در کارگاه خود را دارد.

این شرکت با اتکا به دانش طراحی غرفه و بهره گيري از پشتوانه تجارب اجرايي كارشناسان خود و کادر تخصصی و مجرب در زمینه ساخت غرفه های مجهز و مدرن در نمایشگاه های مختلف طراحی و به اجرا در می آورد.

 شرکت ایساتیس اجرا و طراحی بزرگترین غرفه الکامپ مرداد ۱۳۹۷ را به نام پروژه دولت الکترونیک در مناقصه ای از بین ۴۰ شرکت برنده شد. در این مناقصه دو مرحله ایی تنها ۶ طرح پذیرفته شد.

در نهایت طرح پیشنهادی این شرکت به همراه پیشنهاد قیمت برنده این مناقصه شد.

با توجه به تایید طرح اولیه ایساتیس ساخت غرفه دولت الکترونیک پروژه ی بی نظیر را در کل سالن ۴۱ نمایشگاه بین المللی تهران به مساحتی به متراژ۳۰۰۰ با موفقیت به انجام رسانده است. در این نمایشگاه سالن دولت الکترونیک در غالب ۲۳ غرفه اصلی برای شرکت های زیر مجموعه طراحی و اجرا شده است.

توضیحی در مورد کانسپت طراحی این غرفه  ها

طرح پیشنهادی شرکت ایساتیس توجه ویژه ای به مضمون نمایشگاه الکامپ داشته است به طوری که با الهام از تجهیزات مخابراتی همچون خطوط WIFI و ماهواره های مخابراتی نهایت بهره را برای خلق فضایی یکپارچه برده است.

طراح همچنین از طرح لوگوی سازمان فناروی اطلاعات به عنوان المان اصلی و خلق یکپارچگی در سازه هر کدام از غرفه ها استفاده کرده است. رنگ‌ها، بافت‌ها و نورپردازی این غرفه‌ ها با رعایت اصول معماری و طراحی داخلی برند سازمان فناروی اطلاعات طراحی شده است.

این نوع طرح معماری باعث ایجاد هماهنگی و ارتباط بین غرفه های مختلف شده است که می توان این یکپارچگی را در هر گوشه از سازه ها مشاهده کرد. این طراحی پیوستگی بصریِ دل‌پذیری را در فضای کل غرفه ایجاد می‌کند که با ایجاد حس بصری بر بازدیدکنندگان تأثیر آنی می‌گذارد. به‌نحوی که بر عناصر تعریف‌کننده‌ی فضا تأکید می‌شود.

شرکت ایساتیس به دلیل کادر تخصصی و گروه عملیاتی قوی با ایجاد اشتغال برای بیش ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم در این پروژه عظیم بار دیگر توانمندی خود را در زمینه غرفه سازی به اثبات رساند.

البته این پروژه تنها یکی از پروژه های عظیم اجرا شده در متراژ بالا توسط شرکت ایساتیس است. سالانه چندین پروژه با این متراژ توسط شرکت ایساتیس طراحی، ساخت و اجرا می شود.

بار دیگر شرکت ایساتیس با توانمندی خود توانست با ابداع و رشد ظرفیت های خود مدیریت پروژه هایی در این ابعاد  را با رضایت کامل مشتری کسب نماید.

که در نهایت به دنبال برنامه ریزی دقیق و کنترل موجودی و کنترل هزینه های این نوع پروژه ها ایجاد خلاقیت و نوآوری در زمینه غرفه سازی یکی از دستاوردهای مهم شرکت ایساتیس است.

برای اجرای پروژه های بزرگ و پیچیده با شرایط اقتصادی موجود در کشور بودجه محدودی نیز دارند با کیفیت عالی به انجام رساند تنها امکان، داشتن تجربه کافی و تیم کاری مجرب و برنامه ریزی دقیق و مدیریت منسجم کل روند می باشد. تیم ایساتیس با اتکا به ۱۶ سال تجربه غرفه سازی این توانایی را داراست.

در این پروژه عظیم ۳۰۰۰ متر غرفه سازی شده است. داخل سالن ۴۱ مساحتی به متراژ ۲۷۰۰ متر و ۳۰۰ متر غرفه در سالن های دیگر توسط شرکت ایساتیس برای سازمان فناوری اطلاعات و ۲۳ شرکت زیر مجموعه ساخته شده است.

تیم ایساتیس متشکل از مهندسین معمار و صنعتی و نقشه کشی با بروزترین ایده ها است.

طراحی اولیه غرفه از خرداد ۹۷ شروع شد و با طراحی بدیع و زیبا و کاملا تخصصی به بهترین شکل در مرداد ۹۷ به مرحله ساخت غرفه در مدت ۴ روز از ۱ مرداد تا ۴ مرداد تحویل داده شد.

نمایشگاه الکامپ ۹۷ از ۶ مرداد تا ۹ مرداد در محل دائمی نمایشگاه برگزار شد.

مجموعه غرفه سازی ایساتیس شما را به مشاهده این غرفه ها که در کل سالن ۴۱ اجرا شد، دعوت می نماید.

بزرگترین غرفه نمایشگاهی در نمایشگاه الکامپ 1397 به متراژ 3000 متر مربع در پروژه دولت الکترونیک توسط غرفه سازی ایساتیس اجرا و ساخت شد.
برای مشاهده ویدیو ساخت و ساز بزرگترین غرفه نمایشگاهی الکامپ 97 لطفا به لینک اینجا وارد شوید.

پروژه های غرفه سازی نمایشگاهی ایساتیس در نمایشگاه های مهم آذر ماه 1397
اخبار
پروژه های غرفه سازی نمایشگاهی ایساتیس در نمایشگاه های مهم آذر ماه 1397

  طراحی و اجرای پروژه غرفه سازی نمایشگاهی در چهار رویداد مهم آذر ماه امسال، نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی کیش 97 و نمایشگاه چاپ و بسته بندی 97 هم چنین نمایشگاه نساجی 97...

۷ پروژه غرفه سازی نمایشگاهی در دو رویداد همزمان نمایشگاه قطعات خودرو و نمایشگاه تراکنش آبان 97
اخبار
۷ پروژه غرفه سازی نمایشگاهی در دو رویداد همزمان نمایشگاه قطعات خودرو و نمایشگاه تراکنش آبان 97

غرفه سازی نمایشگاهی همزمان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو و چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران توسط شرکت غرفه سازی ایساتیس طراحی غرفه نمایشگاهی و ساخت غرفه اجرا شد. طراحی و ساخت هفت پروژه غرفه...

طراحی و ساخت غرفه 8 پروژه همزمان در دو نمایشگاه متفاوت نمایشگاه تاسیسات 97 و کنگره جراحان ارتوپدی 97
اخبار
طراحی و ساخت غرفه 8 پروژه همزمان در دو نمایشگاه متفاوت نمایشگاه تاسیسات 97 و کنگره جراحان ارتوپدی 97

طراحی و ساخت غرفه 8 پروژه همزمان در دونمایشگاه متفاوت نمایشگاه تاسیسات 97 و کنگره جراحان ارتوپدی 97 8 پروژه طراحی غرفه و ساخت غرفه همزمان در دو رویداد متفاوت نمایشگاه تاسیسات در نمایشگاه بین...