مقالات

اهمیت فرایند طراحی توسط یک معمار در غرفه سازی

اهمیت فرایند طراحی توسط یک معمار در غرفه سازی

اهمیت فرایند طراحی توسط یک معمار در غرفه سازی

برای اجرای یک پروژه غرفه سازی همواره دو راه وجود دارد: استفاده از طرح های آماده، نظیر پروژه های ساخته شده و نمونه های پیشنهادی موجود، یا طراحی غرفه جدید منطبق بر شرایط ویژه و نیاز هر مشتری.

طراحان معمار زیرساخت بهتری برای طراحی داخلی غرفه فراهم می آورند.

بحث در مورد فرایند معماری زمانی معنی می یابد که طراح مسیر دوم را انتخاب کند. منظور از فرایند، دنباله ای از تغییرات است که در طراحی رخ میدهد که می تواند از آغاز پروژه به صورت کم و بیش برنامه ریزی شده دنبال شود یا به اقتضای شرایط پروژه در طول طراحی اتفاق افتد. در مسیر اول، پروژه محصول محور، به طوری که از مواد و مصالح نور پردازی و امکانات موجود بررسی می شود و در مسیر دوم فرایند محور است و طراحی غرفه از تمام جنبه ها و با کنترل موجودی و هزینه ها بررسی می شود.

اهمیت فرایند طراحی و معماری مدرن در غرفه سازی نمایشگاهی

معماری مدرن دستورالعمل ها و نکاتی را در خصوص روش طراحی عنوان کرده اند. که یک نجار یا یک تیم اجرایی با تجربه از آن آگاه نیست.

غرفه سازانی که نجار هستند دارای آلبوم خارجی و داخلی مختلفی از این طرح های تری دی مکس طرح های پایه ای دارد بعد از تماس هر شرکت کننده در نمایشگاه،  عکس و نام و جایگیری را تغییر داده و تحویل شما می دهند. که متناسب با نیاز یا هدف حضور شما در نمایشگاه نیست.

غرفه سازانی که متشکل از تیم طراحی و معماری است با دانش کافی و تسلط به اصول زیبایی شناختی معماری، ایده پردازی جدید ، طراحی استند محصول خاص  و… می توانند غرفه ای جذاب و بی همتا برایتان طراحی کنند.

برای ما فرایند غرفه سازی بخشی از مبحث وسیع تر روش طراحی است. گاه نکات عنوان شده توسط معماران توصیه ای برای طراحی مناسب هستند. در هر صورت معماران در پروژه های مختلف، اغلب از اصول پیشین تخطی کرده اند. طبیعی است عده ای از طراحان، همان گونه که روش را تعیین می کنند، در موقع مقتضی نیز می توانند از قید آن رها شوند و این گونه است که فرهنگ معماری متحول می شود. در کار واقعی معماری، بسیاری از اوقات «عمل» زودتر از «نظریه» اتفاق می افتد. با این حال تیم اجرایی همواره به کل طرح وفادار است.

معماران با توجه به بافت، مصالح، اندازه های دقیق،رنگ ها و نور پردازی و اتمسفر سالن به فضای غرفه هویت بصری می بخشند. برند و محصولات شما با طراحی دقیق و در نظر گرفتن اصول معماری در غرفه شما می تواند تاثیرات آنی بر بازدیدکنندگان داشته باشد.

شرکت غرفه سازی ایساتیس با ۱۶ سال سابقه در غرفه سازی و دکوراسیون داخلی با داشتن بیش از ۵۰ نفر پرسنل و تیم حرفه ای از برترین طراحان و معماران که بیش از ۱۵ نفر هستند یکی از شرکت های پیشرو در زمینه غرفه سازی با دانش معماری است.

طراحان ایساتیس با شناخت از کسب و کار شما برای محصولات تان با توجه به روش نمایش اقدام به طراحی غرفه برای شما می کند. طراح ساعت ها و روزها برای طراحی غرفه شما زمان صرف می کند. طرح ارائه شده توسط این شرکت با خروجی نور ۹۰% مشابه طرح  واقعی است. تا طرحی مشابه غرفه نمایشگاهی واقعی خود را قبل از ساخت غرفه ببینند. امکان مشاهده نماهای غرفه و جایگیری با دقت بالا و اندازه دقیق سازه به شما در برنامه ریزی برای حضور در نمایشگاه کمک خواهد کرد.

این تخصص جز خدمات غرفه سازی ماست.

برای مشاوره از اینجا شروع کنید.

برگرفته از : مقاله Regarder,Observer,vior

نکات قابل توجه در طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی
مقالات
نکات قابل توجه در طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه احوال و شخصیت انسان ها را تحت تا محصولات آن باشد تا به بهبود عملکرد انسان ها را تحت تاثیر قرار می دهند می بایست هدف اصلی طراحی غرفه و چیدمان شد تا...

اهمیت طراحی غرفه سازی متمایز
مقالات
اهمیت طراحی غرفه سازی متمایز

مدیریت و طراحی غرفه اگر باور داشته باشیم که غرفه هر شرکت در نمایشگاه ها، به منزله کارت شناسایی و معرف شخصیت آن شرکت تلقی می شود، به اهمیت غرفه واقف شده ایم. در واقع،...