مقالات

ایساتیس همگام با محیط زیست

ایساتیس همگام با محیط زیست

ایساتیس همگام با محیط زیست

استفاده از منابع انرژی پاک و تجدیدپذیر در طراحی و معماری

علاوه بر فاکتورهای متداول طراحی مثل زیبایی، تناسب و سادگی همواره دغدغه شرکت ایساتیس به عنوان یک غرفه ساز نمایشگاهی بوده است. همچنین تلاش نموده است که محصول معماری را هر چه بیشتر با محیط زیست سازگار نماید.

استفاده از مصالح سازگار با طبیعت و برگشت پذیر جز تعهدات طراحان و سازندگان قرار گرفته است. همواره توصیه می شود توصیه شد مصالحی که بازگشت پذیر به طبیعت نیستند، مورد استفاده قرار نگیرد.

نمونه ی اجرای این نگرش در طراحی و اجرای غرفه ایساتیس در اولین نمایشگاه صنعت نمایشگاهی سال ۹۶ با استفاده از پارکت های مصرف شده با تفکری خلاقانه و نوآورانه نمونه ی خوبی از توجه به مسائل زیست محیطی است.

بخشی از اجرای این غرفه که توجه بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جلب کرد تماما از پارکت های مصرف شده بود.

دیدگاه‌های مختلف برای استفاده مجدد از مواد بازیافتی و چند باره مواد مصرفی چالش معماری و طراحی غرفه سازی در شرکت ایساتیس است در ارتباط با ایجاد یک راه جامع برای دستاوردهای محیطی و در عین حال برای بدست آوردن سطح کیفیت بالاتر در غرفه سازی و استفاده خلاقانه و جسورانه از مصالح استفاده شده است.

از ارزش های شرکت غرفه سازی ایساتیس در طراحی غرفه و ساخت غرفه توجه ویژه به استفاده از مواد با کیفیت و قابل استفاده با ماندگاری بالاتر در پروژه های غرفه سازی است. این امر توسط کمتر شرکتی در ایران رعایت می شود.

 زباله­ ها و نخاله­ های باقی مانده از غرفه سازی در طبیعت روز به روز رو به افزایش است.

شرکت ایساتیس به غرفه ساز نمایشگاهی سعی کرده در طول سالیان فعالیت خود با تکیه بر دانش معماری همواره از مواد بازیافتی  با کیفیت و ماندگار در سازه های خود استفاده نمایید. علاوه بر توجه به استفاده از آبجکت های مدرن برای نمایش بهتر در نمایشگاه همواره به محیط زیست توجه ویژه ای داشته است.

به کارگیری مصالح تجدید پز و با کیفیت تلفیق فناوری های نو و سنتی در اجرای پروژه ها همواره تعهد ماست.

همچنین می توانید ویدیو غرفه نمایشگاهی ایساتیس در نمایشگاه صنعت نمایشگاهی که از مواد بازیافتی استفاده شده است، را مشاهده کنید.

ایساتیس همگام با محیط زیست

 

غرفه سازی ایساتیس در صنعت نمایشگاهی 1396

نکات قابل توجه در طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی
مقالات
نکات قابل توجه در طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه احوال و شخصیت انسان ها را تحت تا محصولات آن باشد تا به بهبود عملکرد انسان ها را تحت تاثیر قرار می دهند می بایست هدف اصلی طراحی غرفه و چیدمان شد تا...

اهمیت طراحی غرفه سازی متمایز
مقالات
اهمیت طراحی غرفه سازی متمایز

مدیریت و طراحی غرفه اگر باور داشته باشیم که غرفه هر شرکت در نمایشگاه ها، به منزله کارت شناسایی و معرف شخصیت آن شرکت تلقی می شود، به اهمیت غرفه واقف شده ایم. در واقع،...

اهمیت فرایند طراحی توسط یک معمار در غرفه سازی
مقالات
اهمیت فرایند طراحی توسط یک معمار در غرفه سازی

برای اجرای یک پروژه غرفه سازی همواره دو راه وجود دارد: استفاده از طرح های آماده، نظیر پروژه های ساخته شده و نمونه های پیشنهادی موجود، یا طراحی غرفه جدید منطبق بر شرایط ویژه و...