غرفه های برتر

غرفه نمایشگاهی برتر Gaggenau نمایشگاه لوازم آشپزخانه ۲۰۱۸ میلان ایتالیا

غرفه نمایشگاهی برتر Gaggenau نمایشگاه لوازم آشپزخانه ۲۰۱۸ میلان ایتالیا

غرفه نمایشگاهی برتر Gaggenau نمایشگاه لوازم آشپزخانه ۲۰۱۸ میلان ایتالیا

در این قسمت قصد داریم، غرفه سازی نمایشگاهی در نمایشگاه لوازم آشپزخانه ۲۰۱۸ که برنده جایزه غرفه آرایی و طراحی غرفه شد را بررسی نمایم.

نمایشگاه لوازم آشپزخانه ایتالیا

در نمایشگاه لوازم آشپزخانه ایتالیا(EuroCucina) تولیدکنندگان و توزیع کنندگان تخصصی لوزام آشپزخانه این صنعت از ایتالیا و سرتاسر جهان را گرد هم می آورد.

که با استقبال بازدیدکنندگانی از خریداران داخلی و خارجی مواجه می شود. نمایشگاه لوازم آشپزخانه میلان ایتالیا از بخش های تجهیزات و دکور آشپزخانه و نمایشگاه بین المللی لوازم حمام، نمایشگاه مبلمان میلان در فضای مجتمع نمایشگاهی میلان برگزار می شود.

در این نمایشگاه ایده ها و نوآوری های جدید با ارائه به روز ترین و با کیفیت ترین لوازم آشپزخانه به نمایش در می آید که از دلایل جذب مخاطبان به این نمایشگاه است.

غرفه داران این نمایشگاه تولیدکنندگان انواع آشپزخانه های چوبی، فلزی، رنگ لاکی، آشپزخانه های بنائی، لوازم جانبی مبلمان آشپزخانه، شرکت های انتشارات، مجلات و روزنامه های تجاری، انجمن ها و سازمان های تجاری مرتبط با لوازم آشپزخانه هستند.

غرفه سازی به سبک خانه “Gaggenau”

غرفه نمایشگاهی شرکت Gaggenau پنجمین مشارکت خود در نمایشگاه لوازم خانگی ۲۰۱۸ EuroCucina، در مجتمع نمایشگاهی میلان سالن دل موبایل را با غرفه سازی نمایشگاهی اعلام کرد.

کانسپت طراحی غرفه برنده جایزه سری ۴۰۰ Vario cooling شد. همکاری بلند مدت با شرکت معماری و غرفه سازی einszu33 به مدیریت هندریک مولر و گرگ تیرشچ است.

نتیجه این همکاری “خانه Gaggenau” است: بخش های معماری این غرفه سازی با آداب فرهنگ داخلی شرکت مطابقت دارد.

خانه “Gaggenau” یک فضای خانگی آرمانی را خلق کرده است که بر یک آشپزخانه اوپن تمرکز دارد. خانه شامل در ورودی، گاراژ، فضای زندگی و باغچه است که همه آنها با هم مرتبط و با مصالح مناسب، نور و جزئیات هستند.

بازدید کنندگان از غرفه نمایشگاهی هویت واقعی Gaggenau را تجربه خواهند کرد. جایی که استفاده از لوازم لوکس و هوشمند، با تلفیق فرهنگ زندگی و معماری معاصر به طرح نهایی غرفه شکل می دهد. خانه منحصر به فرد طراحی شده یک نمای قدرتمند ایجاد می کند. علاوه بر این، بخش های داخلی و دکور با دقت انتخاب شده اند تا ارتباط نام تجاری با کارکردگرایی، مصالح طبیعی و هوشمندانه لوکس را انعکاس دهد.

این اثر معماری تمام عیار، با الهام از محدوده های جدید و طراحی پیشرفته ای که برنده جایزه هم شده است، نشان دهنده وابستگی های فرهنگی این برند است و ارائه یک مرحله ی همه جانبه برای نشان دادن توانایی این شرکت است به طوری که لوازم فراتر از آشپزخانه کاربری دارد.

استفاده از برندهای برتر در غرفه آرایی

هندریک مولر، مؤسس غرفه سازی einszu33، اظهار داشت: “این غرفه نمایشگاهی توجه ویژه ای به نقش لوازم Gaggenau و اهمیت آنها در فرهنگ خانگی را نشان می دهد.”

برای تکمیل «خانهGaggenau ، Gaggenau با مجموعه ای از برندهای موفق و برجسته همکاری کرد. بخش های اصلی به عنوان بخشی از خانه شامل: استون مارتین DB11؛ اتصالات چوب داخلی از Schotten & Hansen ؛ مبلمان مدرن از Walter Knoll ؛ نصب و راه اندازی روشنایی از Occhio؛ یک قطعه هنری سفارشی از Eduard Micus ادوارد میکوس؛ یک قفسه تزئینی Porro؛ مجسمه های فرانسوی از Porzellan Manufaktur Nymphenburg و انتخاب نوشیدنی های خاص از Sotheby’s Wine هستند.

برای مشاهده نمونه کارهای مرتبط با این نمایشگاه از اینجا وارد شوید.

طراحی غرفه و ساخت غرفه برتر شرکت Osaram در نمایشگاه ساختمان و روشنایی 2018 آلمان- فرانکفورت
غرفه های برتر
طراحی غرفه و ساخت غرفه برتر شرکت Osaram در نمایشگاه ساختمان و روشنایی 2018 آلمان- فرانکفورت

طراحی غرفه و ساخت غرفه برتر شرکت Osaram در نمایشگاه ساختمان و روشنایی 2018 آلمان- فرانکفورت قرار دادن و ترکیب کردن ۱۶ شرکت در یک فضای ۱۲ تا ۱۵ متری برخی از طراحان را دیوانه...

معرفی غرفه برتر جهان غرفه فروشگاهی
غرفه های برتر
معرفی غرفه برتر جهان غرفه فروشگاهی

غرفه فروشگاهی Il-MAKIAGE  نیویورک آمریکا غرفه برتر Il-MAKIAGE مربوط به یک برند لوازم آرایشی در شهر نیویورک است. تمام غرفه چیزی شبیه راهرو است که با نورپردازی متمایز روشن شده است. شکل خاص و با...

طراحی غرفه و ساخت غرفه برتر شرکت Novoceram در نمایشگاه Cersaie ٢٠١٧ بولونیا- ایتالیا
غرفه های برتر
طراحی غرفه و ساخت غرفه برتر شرکت Novoceram در نمایشگاه Cersaie ٢٠١٧ بولونیا- ایتالیا

Novoceram، یک تولید کننده سرامیک فرانسوی از سال ١٨٦٣ است، طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی این شرکت با الهام از طرح اوریگامی از خطوط پویا ساخته شد. که در نمایشگاه Cersaie ٢٠١٧، نمایشگاه بین المللی...